|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Pondělí |
Čj |
M |
Z |
Aj |
F |
|
Vv/Pč |
Vv/Pč |
Úterý |
D |
Rj |
M |
Nč |
Ch |
Tv |
Tv |
|
Středa |
Čj |
Aj |
M |
Nč |
F |
|
(Sh) |
(Sh) |
Čtvrtek |
Čj |
M |
Aj |
D |
Ov |
|
Inf/Ssv |
Hv |
Pátek |
M |
Nč |
Čj |
Rj |
Ch |
|
|
Předmět | Učivo | Úkoly a termíny |
Český jazyk | ||
Matematika | Povrch hranolu | viz eŽK |
Anglický jazyk |
Family Like + ing |
viz eŽK |
Ruský jazyk |
Užití tvrdého znaku Procvičování slovní zásoby |
pokyny v EŽK |
Přírodopis | Herbář | poslat do 14.6. |
Zeměpis | Sebehodnocení | viz EŽK |
Fyzika | Optické přístroje | viz eŽK |
Dějepis | Anglie a Francie po 30leté válce | viz mail |
Výtvarná výchova |
Předmět | Učivo | Úkoly a termíny |
Český jazyk | Synonyma, homonyma, antonyma | program Umíme česky (vyplnit do 7.6.) |
Matematika | Hranoly - síť hranolu | viz EŽK |
Anglický jazyk | Family | viz eŽK |
Ruský jazyk |
Slovní zásoba 15. lekce Písmeno f, tvrdý znak |
Poky v EŽK
|
Přírodopis | Rostliny a prostředí |
pokyny - minulý týden herbář do 14.6. |
Zeměpis | ||
Fyzika | Optické přístroje - oko | viz. EŽK |
Dějepis |
Třicetiletá válka Revoluce v Nizozemí |
viz mail |
Výtvarná výchova |
Předmět | Učivo | Úkoly a termíny |
Český jazyk | Význam slov | pokyny na e-mailu |
Matematika | Pravoúhlá soustava souřadnic, grafy přímé a nepřímé úměrnosti | viz. ElŽk |
Anglický jazyk | Past simple | viz eŽK |
Ruský jazyk | Práce s textem, užití slovesa milovat | Pokyny v EŽK |
Přírodopis | Rostliny a prostředí |
pokyny - mail herbář do 14.6. |
Zeměpis | Střední Evropa - Německo | pracovní list v emailu - poslat do 1. 6., přečíst v učebnici s. 68 - 69 |
Fyzika | Zobrazení rozptylkou | viz. ElŽk |
Dějepis | Habsburkové na českém trůnu | viz mail |
Výtvarná výchova | Plošná a prostorová práce | do 31.5. |
Předmět | Učivo | Úkoly a termíny |
Český jazyk | Větné členy - souhrnná opakování, shoda přísudku s podmětem | v aplikaci Umíme česky - odkaz na e-mailu (vyplnit do 24.5.) |
Matematika | Promile | viz. EŽk |
Anglický jazyk | Past simple | viz eŽK |
Ruský jazyk |
Písmena ju, šč - nácvik čtení Časování slovesa číst |
Pokyny v EŽK |
Přírodopis | Krytosemenné rostliny - herbář | pokyny z minulého týdne (do 14.6.) |
Zeměpis | ||
Fyzika | Zobrazení spojkou | viz. EŽk |
Dějepis | Reformace a protireformace | viz eŽK |
Výtvarná výchova | Prostorová a plošná práce | zadáno na e-mail (do 31.5.) |
Předmět | Učivo | Úkoly a termíny |
Český jazyk |
ML: Předmět a příslovečná určení LIT: Sci-fi literatura |
ML: odkaz na e-mailu: program Umíme česky- Předmět, Příslovečné určení (vyplnit do 17.5.) LIT: zápis na e-mailu |
Matematika | Procenta, úroková sazba, úrok | viz. EŽk |
Anglický jazyk | Present simple x present continuous |
prostudovat gramatiku WB 73/0.9 SB 7/6 (mailem do 13. 5. 20:00) + PL v mailu WB 3/6 (mailem do 15. 5. 20:00) + PL v mailu |
Ruský jazyk | Písmeno šč, ju | Pokyny v EŽK , termín 18.5. |
Přírodopis | Herbář | pokyny - eŽK, mail (do 14.6.) |
Zeměpis | Severní Evropa | zápis do 25. 5., viz EŽK |
Fyzika | Optické čočky | viz. EŽk |
Dějepis |
Novověk Zámořské objevy |
Novověk - zápis v mailu, přečíst učebnici 97, PL v mailu (do 12. 5. 20:00) Zámořské objevy - zápis v mailu (13. 5.), přečíst učebnici 88-89 |
Výtvarná výchova | Plošná a prostorová práce | zadáno na e-mail (do 31.5.) |
Předmět | Učivo | Úkoly a termíny |
Český jazyk | Přívlastek a předmět | program Umíme česky: Přívlastek shodný a neshodný, Předmět (do 10.5.) |
Matematika | Procenta, trojčlenka | viz. EŽK |
Anglický jazyk | Present continuous |
PL v mailu (do 4. 5. 20:00) PL v mailu (do 6. 5. 20:00) |
Ruský jazyk | Procvičování písmen a slovní zásoby z 13. lekce | Pokyny v EŽK , termín 10.5. |
Přírodopis | Jednoděložné rostliny | pokyny - eŽK, mail |
Zeměpis | ||
Fyzika | Zákon lomu | viz. EŽK |
Dějepis | Renesance a humanismus |
zápis v mailu přečíst učebnici 90-95 |
Výtvarná výchova | Plošná a prostorová práce | zadáno na e-mail (do 31.5.) |
Předmět | Učivo | Úkoly a termíny |
Český jazyk |
ML: Přívlastek, opakování větných členů SL: Tvůrčí psaní |
ML: program Umíme česky - odkaz na úkoly v e-mailu (do 3.5.) SL: zadáno na e-mail (do 30.4. + kdo ještě neodevzdal žádost a pozvánku) |
Matematika | Procenta | viz. EŽk |
Anglický jazyk | Present continuous |
PL v mailu (do 27. 4. 20:00) Popiš celý úterní den v present continuous (to, co jsi dělal) |
Ruský jazyk |
Písmeno ž Sloveso žiť Mláďata |
Pokyny v EŽK , termín 3.5. |
Přírodopis | Dvouděložné rostliny | pokyny stejné jako minulý týden (do 30.4.) |
Zeměpis | ||
Fyzika | Kulová zrcadla, zobrazení kulovými zrcadly | viz. EŽk |
Dějepis | Jagellonci |
28. 4. test 10:00
|
Občanská výchova | Světová náboženství | zadáno na e-mail (do 30.4.) |
Výtvarná výchova | Plošná a prostorová práce | zadáno na e-mail (do 31.5.) |
Předmět | Učivo | Úkoly a termíny |
Český jazyk |
ML: Větné členy - podmět, přísudek a předmět SL: Tvůrčí psaní |
ML: aplikace Umíme česky: Podmět a přísudek, Simpsonovi (do 24.4.) SL: zadáno na e-mail (do 30.4.) |
Matematika | Přímá a nepřímá úměrnost | viz. ElŽ |
Anglický jazyk | Present continuous |
zopakovat present continuous (WB 72/0.5-0.8) SB 7/5 (mail do 22. 4. 20:00) PL v mailu (do 24. 4. 20:00) |
Ruský jazyk |
13. lekce Písmeno ch, jo Číslovky 10 - 20 Sloveso chtít |
Pokyny v EŽK, do 26.4. |
Přírodopis | Dvouděložné rostliny | pokyny viz. mail (do 30.4.) |
Zeměpis | Státy Beneluxu | pokyny viz email (PL do 29. 4.) |
Fyzika | Odraz světla | viz. ElŽ |
Dějepis |
Husitství Jiří z Poděbrad |
PL v mailu (do 21. 4. 20:00) - zápis v mailu |
Občanská výchova | Světová náboženství | zadáno na e-mail (do 30.4.) |
Výtvarná výchova | Plošná a prostorová práce | zadáno na e-mail (do 31.5.) |
Předmět | Učivo | Úkoly a termíny |
Český jazyk |
ML: Přívlastek shodný a neshodný SL: a) žádost, pozvánka b) tvůrčí psaní |
PS7 69/3 - pokračuje na s. 70, 70/4 (na e-mail do 19.4.) a) zadáno ještě ve škole (na e-mail do 17.4.) b) zadáno na e-mail (odeslat do 30.4.) |
Matematika | Poměr - počítání s poměrem, postupný poměr, měřítko mapy | pokyny viz EŽk |
Anglický jazyk | Present simple |
PL v mailu 17. 4. 10:00 PL v mailu (obratem poslat zpět) |
Ruský jazyk |
13. lekce Písmeno c Číslovky 10 - 20 |
Pokyny v EŽK |
Přírodopis | Dvouděložné rostliny | pokyny viz. minulý týden |
Zeměpis | ||
Fyzika | Světelné jevy - světlo | pokyny viz EŽk |
Dějepis | Husitská revoluce |
- zápis v mailu PL v mailu (do 16. 4. 20:00) |
Občanská výchova | Světová náboženství |
zadání v e-mailu (odevzdat do 30.4.) |
Předmět | Učivo | Úkoly a termíny |
Český jazyk |
Ml: Pravopis, shoda přísudku s několikanásobným podmětem Sl: Tvůrčí psaní - komiks, scénář, interview |
PS7 s. 59 a 60 - prostudovat modré rámečky, cv. 60/1 (na mail do 8. 4.), další úkol včetně práce na sloh v e-mailu ze 7. 4. |
Matematika | Poměr - rozšiřování a krácení | pokyny viz. EŽk |
Anglický jazyk | Present simple |
WB 2 (mail do 7. 4. 20:00) PL v mailu (do 8. 4. 20:00) |
Ruský jazyk |
12. lekce Nácvik čtení, práce v pracovním sešitě |
Pokyny v EŽK, do 8. 4. |
Přírodopis | Dvouděložné rostliny | zápis viz. mail do 19.4. |
Zeměpis | ||
Fyzika | O kapalinách a plynech - závěrečné shrnutí | pokyny viz. EŽk |
Dějepis | Počátek husitské revoluce |
zápis v mailu, přečíst uč. 78, video: https://www.youtube.com/watch?v=ONrMJnrkBvk&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=43 |
Předmět | Učivo | Úkoly a termíny |
Český jazyk | Přísudek slovesný složený, druhy podmětu | PS7 57/1a uprostřed, 58/2,3 (na e-mail do 5.4.) |
Matematika | Konstrukce lichoběžníku, obvod a obsah lichoběžníku | pokyny viz. EŽk |
Anglický jazyk |
Opakování Present simple |
WB 65/5,6,7 (mail do 1. 4. 10:50) vocabulary Project 3 - Introduction Project 3 SB 4/1, 3a, 4 (do šk. s.), SB 5/2 (mail do 3. 4. 8:00) SB 5/5 (mail do 6. 4. 8:50) + zopakovat Present simple |
Ruský jazyk |
Číslovky 1 - 10 Procvičování nových písmen |
Pokyny v EŽK |
Přírodopis | Krytosemenné rostliny |
- zápis viz. mail žáků - opakování stavby vyšších rostlin (kořen, stonek, list, květ + květenství, plod) |
Zeměpis | Francie | pracovní list do 8. 4. |
Fyzika | Tlak v plynech, podtlak a přetlak | pokyny viz. EŽk |
Dějepis | Jan Hus | viz. mail |
Předmět | Učivo | Úkoly a termíny |
Český jazyk |
Opakování - přísudek slovesný a jmenný se sponou |
PS7 56/1a,3 + 57/4 - do 27.3. |
Matematika | Obvod a obsah rovnoběžníku, obsah trojúhelníku, Lichoběžník | pokyny viz. ŽK 24.3. 2020 |
Anglický jazyk |
SB 78/1,2a do škol. sešitů SB 78/3 (do škol. sešitů) |
SB 78/2b poslat mailem do 25. 3. 10:50 WB 65/8 poslat mailem do 27. 3. 8:00 27. 3. 10:00 pracovní list v mailu HAVE TO (obratem poslat zpět) |
Ruský jazyk |
Číslovky 1 - 10 Písmeno č, y |
Pokyny v EŽK |
Přírodopis | Vyšší rostliny - stavba těla rostlin | Zápis a pracovní list viz. mail žáků, do 29.3. 24:00 |
Zeměpis | Západní Evropa, Velká Británie | Vypracovat pracovní list (do 1. 4.) |
Fyzika | Tlak v plynech | pokyny viz. ŽK 24.3. 2020 |
Dějepis | Příčiny vzniku husitství, Předchůdci J. Husa |
24. 3. 10:00 pracovní list v mailu (obratem poslat zpět) foto zápisů od 12. 3. (do 25. 3. 24:00) zápis v mailu |
Předmět | Učivo | Úkoly a termíny |
Český jazyk | Příslovečná určení, opakování dalších větných členů | PS6 71/14+Po,Př; s.73 celá - do 22.3. 24:00 |
Matematika |
Opakování - výšky a uhlopříčky rovnoběžníku, kosodélník a kosočtverec, Nová látka - konstrukce rovnoběžníku. |
pokyny viz. ŽK 16.3. 2020 |
Anglický jazyk | ||
Ruský jazyk | Písmena l,š,měkký znak | Pokyny v EŽK |
Přírodopis | Stavba rostlinného těla | pokyny viz. el. ŽK, do 22.3. |
Zeměpis | Státy jižní Evropy | projít si prezentaci (email) a udělat si zápis (hlavně Španělsko, Portugalsko, Itálie, Řecko) |
Fyzika | Opakování - Tlak, Tlak v kapalinách | pokyny viz. ŽK 16.3. 2020 |
Dějepis | ||
Výchova ke zdraví | Drogy - projekt | Zadání v e-mailu (ze 14.3.) - do 31.1. 24:00 |
Tento den jsme se zapojili do mezinárodního projektu, přišli jsme oblečeni do modrých barev a věnovali jsme se tématu autismu. Děti téma velmi zaujalo, motivační video v nich vyvolalo spoustu otázek a byly překvapeny, kolik známých osobností s PAS znají. Po aktivitě týkající se rozpoznávání emocí jsme se věnovali nejběžnějším projevům a nácviku jednání v případech, že se s těmito projevy setkají. Došli jsme k závěru, že se potřebujeme zamyslet nad způsoby chování a jednání se všemi, nejen s lidmi s poruchami autistického spektra (některé projevy děti považovaly za běžné a samy usoudily, že by i uvítaly, kdyby s nimi jiní jednali jako s lidmi s PAS).
Zasoutěžili jsme si, poctivě vyhledávali odpovědi na často záludné otázky a přestože jsme nevyhráli, odměny se prý dočkáme.